مجموعه تبلیغاتی مهران وب

۴۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
scgqpg

چاپ چهار بعدی هر چند هنوز در آغاز دوران خود است، به سرعت در کنار چاپ سه بعدی به عنوان روشی نوآورانه و امیدوارکننده در تولید، در حال مطرح شدن است.همه چیز از خانه‌های چاپ سه بعدی کاملا کاربردی گرفته تا سازه‌های عظیم مثل پل‌های چاپ سه بعدی، قلمرو توانایی‌های مهندسی و مفاهیم طراحی جدید و پویا را گسترش داده است.شاید بهترین بخش از این موضوع، این است که گذار از دو بعدی به سه بعدی با استقبال بسیاری از افراد در تعدادی از صنایع و زمینه‌ها مواجه شده است.همین طور که ما با این فناوری جدید هماهنگ می‌شویم، فناوری چاپ چهار بعدی نیز در افق نمایان شده است. گروهی از محققان دانشگاه شهر هنگ کنگ(CityU) یک روش چاپ چهار بعدی(4D) را برای سرامیک‌ها توسعه داده که اولین نوع آن در جهان است.همانطور که از نامش بر می‌آید، از همان مدل چاپ سه بعدی، با یک مرحله مهم، شامل شکل دادن به شیء استفاده می‌کند. نتیجه یک فرآیند است که محصولی را در زمان واقعی با فرآیند ویرایش و تعاملی در زمان واقعی تولید می‌کند.پژوهشگران به منظور دستیابی به اثرات مورد نظر خود، یک جوهر تولید کردند که محتوی نانوذرات سرامیکی و پلیمرهای الاستیک است. هنگامی که حرارت اعمال می‌شود، این جوهر ویژه قادر به کشش سه برابری است.

همانطور که می‌توان تصور کرد، این فرآیند نوآورانه دو مرحله‌ای که توسعه آن دو سال به طول انجامید، با میزان قابل توجهی آزمون و خطا میسر شد.پروفسور "لو جیان" استاد گروه مهندسی مکانیک CityU که تیم را رهبری می‌کند، گفت: از ساخت جوهر تا توسعه سیستم چاپ، ما سعی کردیم چندین بار روش‌های مختلفی را امتحان کردیم، چرا که عوامل زیادی نظیر نوع سرامیک، اندازه نوک نازل، سرعت و نیروی فشرده‌سازی و درجه حرارت وجود دارد که می‌تواند نتیجه را تحت تاثیر قرار دهد.این فرآیند پیچیده می‌تواند منجر به تعدادی از پروژه‌های تحقیقاتی جدید و هیجان‌انگیز شود. پروفسور "لو" در مورد پتانسیل عظیم چاپ چهار بعدی در آینده گفت: با قابلیت شکل دهی تطبیق‌پذیر سرامیک چاپ شده، کاربرد این روش بسیار زیاد است.وی افزود: یکی از کاربردهای امیدوارکننده، الکترونیک است. مواد سرامیکی در انتقال سیگنال‌های الکترومغناطیسی بسیار بهتر از مواد فلزی هستند. با ورود شبکه 5G، محصولات سرامیکی نقش مهمی در تولید محصولات الکترونیکی بازی خواهند کرد.وی همچنین معتقد است که ماهیت هنری این مواد و توان بالقوه آن به شکل‌های پیچیده شکل می‌گیرد و می‌تواند در ساخت پشت گوشی‌های تلفن همراه سفارشی استفاده شود. همچنین تجمل سرامیک در مقابل درجه حرارت بالا چشمگیر است و ممکن است یک روز از آن به عنوان یکی از مواد کاربردی در هوافضا استفاده شود.کار این تیم نشان می‌دهد که اگرچه شاید شما نمی‌توانید چرخ را دوباره اختراع کنید، اما می‌توانید به طور چشمگیری روند ساخت خود چرخ را تغییر دهید و بهبود ببخشید.این مطالعه در مجله Advanced Sciences منتشر شده است.
منبع
  • مهران وب
  • ۰
  • ۰
xsjhmr

انویدیا هفته گذشته معماری جدید تورینگ را برای کارت‌های گرافیک آینده خود معرفی کرد. حالا مشخصات فنی اولین کارت‌های گرافیکی گیمینگ مبتنی بر این معماری یعنی RTX 2080 و RTX 2080 Ti فاش شده است.0
به‌تازگی مشخصات کارت‌های گرافیک جدید انویدیا با نام‌های GeForce RTX 2080 و RTX 2080 Ti فاش شده است. این دو کارت گرافیک پرچم‌دار که قرار است به‌ترتیب جانشین GTX 1080 و GTX 1080 Ti شوند برپایه معماری جدید تورینگ بنا شده‌اند که هفته پیش توسط انویدیا معرفی شد.مشخصات فنی این دو کارت توسط وب‌سایت VideoCardz درز کرده است و نشان می‌دهد کارت پرچم‌دار یعنی GeForce RTX 2080 Ti دارای 11 گیگابایت حافظه GDDR6 به همراه 4352 هسته CUDA خواهد بود. این تعداد هسته‌ها 20 درصد از GTX 1080 Ti و 70 درصد از GTX 1080 بیشتر است. علاوه بر این حافظه سریع‌تر GDDR6 نسبت به GDDR5X در نسل قبلی هم می‌تواند بهبودهای زیادی به همراه داشته باشد. با این حال هنوز فرکانس کاری این کارت مشخص نشده است.کارت گرافیک GeForce RTX 2080 اما به نظر یک ارتقای جزئی‌تر نسبت به GTX 1080 محسوب می‌شود. به گفته VideoCardz کارت هشت گیگابایتی RTX 2080 دارای 2944 هسته CUDA یعنی 15 درصد بیشتر از GTX 1080 خواهد بود. تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید هم مربوط به نسخه سفارشی شده گیگابایت با سه فن قدرتمند است.انویدیا قرار است روز دوشنبه کارت‌های گرافیک جدید سری RTX خود را معرفی کند. سال‌هاست که انویدیا کارت‌های گرافیک مخصوص بازی خود را با نام GeForce GTX عرضه می‌کند اما حالا قرار است کارت‌های نسل آینده GeForce RTX نام بگیرند. دلیل این تغییر نام وجود فناوری جدیدی به نام Ray Tracing است. این فناوری به گفته انویدیا بازتاب نور و جلوه‌های سینمایی فوق‌العاده واقعی را امکان‌پذیر می‌سازد. مایکروسافت هم یک API جدید با نام DirectX Raytracing (DXR) برای بهره‌گیری از این فناوری عرضه کرده است و گفته می‌شود Epic Games این قابلیت را به موتور بازی‌سازی Unreal Engine خواهد آورد.انویدیا هفته گذشته همچنین اولین کارت گرافیک حرفه‌ای مبتنی بر معماری تورینگ را با نام Quadro RTX 8000 معرفی کرد که البته با قیمت 30 هزار دلاری فقط افراد خاصی را هدف گرفته است. طبق شایعات قیمت کارت گرافیک RTX 2080 حدود 700 دلار و قیمت RTX 2080 Ti نیز حدود 899 دلار خواهد بود.منبع
  • مهران وب
  • ۰
  • ۰

گوگل قصد دارد برای رقابت با اکو شو آمازون، تا پایان سال جاری، نمایشگر هوشمندی مجهز به گوگل اسیستنت عرضه کند.Arrayمنبع

  • مهران وب
  • ۰
  • ۰

ظاهرا سیستم خنک‌سازی نسل جدید مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی، توانایی خنک‌سازی پردازنده‌ی توانمند آن را ندارد.Arrayمنبع

  • مهران وب
  • ۰
  • ۰

نتایج مشاهدات بالینی نشان داده‌است که پروبیوتیک‌ها می‌توانند موجب آشفتگی مغز شوند.Arrayمنبع

  • مهران وب
  • ۰
  • ۰
mivapo

رسیدن به اهداف و دستاوردها نیازمند تمرکز و آمادگی ذهنی است. استراتژی‌های آسان و قدرتمند به شما کمک می‌کنند به بالاترین سطح سرسختی ذهنی برسید.Arrayمنبع

  • مهران وب
  • ۰
  • ۰

 

به گزارش خبرآنلاین، بخش موبایل ال‌جی در پنجمی فصل متوالی ضرر داده و بر اساس فصل مالی آوریل تا ژوئن امسال بیش از 185.4 میلیارد وون معادل 171 میلیون دلار ازدست‌داده است.{لینک}

سال گذشته واحد موبایل ال‌جی در هر فصل بین 200 تا 400 میلیون دلار ضرر کرد و حالا برای پنجمین فصل متوالی دچار ضرر و زیان مالی شده است و این در حالی است که هزینه زیادی برای گوشی ال‌جی جی 7 تینک کرده است.

ال‌جی قول داده بود تا با تغییر زیرساخت تجاری بخش موبایل بتواند فروش بهتری داشته باشد که چنین نشده است.

روزهای سقوط ال‌جی موبایل شدت می‌گیرد

 

5656

 

منبع
  • مهران وب
  • ۰
  • ۰

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، گوگل و شرکای آن به آرامی در حال تلاش برای احیای ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید هستند و به نظر می‌رسد که از تناسب اندام به عنوان راهی برای تحریک مردم استفاده کنند.

شایعات ادعا می‌کنند که گوگل در حال ساخت یک ساعت است که از هوش مصنوعی برای بهبود سلامت و تناسب اندام استفاده می‌کند.

به جای اینکه به طور مداوم فعالیت‌ها و تمرینات خود را دنبال کنید و چندین و چند یادداشت و یادآوری در گوشی خود ثبت کنید، این مربی هوشمند در صورت نیاز، ایجاد تغییر در تمرینات شما را پیشنهاد می‌دهد و پیشنهاداتی را که واقعا مفید هستند، توصیه می‌کند.

این مربی هوشمند، تمرینات شما را نظارت می‌کند و پیشنهادات جدیدی را توصیه می‌کند و حتی اگر موفق به رفتن به باشگاه نشوید، فعالیت‌های جایگزین را به شما پیشنهاد می‌دهد.

همچنین تغذیه کاربر را تحت نظر دارد و می‌تواند غذاهای سالم را برای استفاده در شب پیشنهاد دهد. این ساعت هوشمند حتی می‌تواند با استفاده از تقویم، لیست خرید مواد غذایی ایجاد کند.

ضمن اینکه پیام‌ها و اعلان‌هایی را به کاربر نشان می‌دهد که به وی یادآوری می‌کند چگونه تمرین خود را اصلاح کند یا آب بیشتری بنوشد.

این سیستم احتمالا روی گوشی هم کاربردهایی داشته باشد، اما استفاده اصلی آن بر روی ساعت‌های هوشمند متمرکز خواهد بود.

هیچ اشاره ای به یک چارچوب زمانی برای پخش و عرضه این محصول وجود نشده است، اما "مربی هوشمند" می‌تواند روی پلتفرم‌های اسپیکر هوشمند گوگل موسوم به "گوگل هوم"، تلویزیون اندروید و سایر پلتفرم‌ها توسعه یابد.

این محصول در صورت ارائه می‌تواند یک ابزار مهم رقابتی برای گوگل در مقابل رقبایی نظیر اپل، سامسونگ و شرکت‌های تخصصی توسعه ابزار الکترونیکی مرتبط با تناسب اندام نظیر دستبند "فیت‌بیت"(Fitbit) باشد.

انتهای پیام

منبع
  • مهران وب
  • ۰
  • ۰

کسب‌وکارهای کوچک با مرور و بررسی استراتژی شرکت‌های موفق، درس‌های کاربردی زیادی یاد می‌گیرند. در نتیجه می‌توانند در جذب مشتریان، آگاهانه‌تر عمل کنند.Arrayمنبع

  • مهران وب
  • ۰
  • ۰

 

به گزارش خبرآنلاین، هتل هیلتون در پاناما دست به ابتکار جالبی زده تا بتواند گیمرها را به خود جذب کند.{لینک}

مدیران این هتل با نصب تجهیزات سخت‌افزاری کمپانی Alienware (زیرمجموعه Dell) یک اتاق مجهز به «پی سی گیم» را فراهم آورده‌اند.

یک کیس پرقدرت Alienware به ارزش 900 دلار، با هدست واقعیت مجازی Oculus Rift، دسترسی کامل به گیم‌های روز دنیا روی تلویزیون 65 اینچی، ازجمله امکانات این اتاق است.

مشتری قادر به همراه آوردن دوست خود به اتاق و انجام بازی دونفره نیز هست.

گفتنی است تمام لوازم اتاق ازجمله بالشت، جای دستمال‌کاغذی و ... با برند Alienware تزیین‌شده‌اند و محیط جالبی را برای گیمرها رقم می‌زند.

 

5656

 

منبع
  • مهران وب